دوربین تحت شبکه هایک ویژن مدل DS-2CD2T47G2-L   ، مناسب  برای نظارت بر فضاهای داخلی و خارجی. این دوربین از سنسور تصویری CMOS با رزولوشن ۴ مگاپیکسل استفاده می‌کند و می‌تواند تصاویر با 25 و ۳۰ فریم بر ثانیه را با فشرده‌سازی H.265+ به صورت استریم برای شبکه ارسال کند.

هایک ویژن مدل DS-2CD2T47G2-L

این دوربین دارای لنز فیکس با فاصله کانونی ۲.۸ ، 4 و 6 میلی‌متر طراحی شده است و قابلیت دید در شب رنگی و هوشمند  تا فاصله‌ی 60 متر را دارا می‌باشد. همچنین، دارای قابلیت‌هایی مانند

WDR 130 DB , 3D DNR (Digital Noise Reduction) , BLC (Back Light Compensation) , HLC (high light  compensation ) و ROI (Region of Interest) برای بهبود کیفیت تصویر در شرایط نوری مختلف و کاهش نویز تصویر و همچنین تمرکز بر روی مناطق خاص تصویر است.

همچنین این دوربین با خصوصیت Deep Learning  از قابلیت های Face Capture ، Line crossing detection, intrusion detection, region entrance detection, region exiting detection نیز پشتیبانی می کند.

این دوربین دارای IP67 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار است. همچنین، این دوربین دارای پشتیبانی از استاندارد PoE (Power over Ethernet) می‌باشد که به شما این امکان را می‌دهد که بدون نیاز به منبع تغذیه جداگانه، دوربین را از طریق کابل شبکه به شبکه بپیوندید و از طریق آن به تغذیه برسانید.